mfatihasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%100 haklı arkadaş. Bende Comnet kullandım DGN kullandım ama şuan PenDC'deyim. Dediğiniz gibi bir sorun olsa yüzlerce firma neden hala orayı kullanmaya devam etsin? Müşterilerini kaybedip batmaz mı?
En az 10 tane bilindik firma denedi tanıdığım, 8'i çıktı; PenDC'nin gelir modelinin sadece barındırma olduğunu düşünmüyorum.