Qucles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam hayal felan gördüğüm yok 20 yıldır bu işlerin içindeyim Pendc de de çalışmıyorum ama çalışan bir çok arkadaşım mevcut, ben size tecrübeniz varsa yazın dedim, çalıştınız mı pendc ile eğer çalışmadıysanız başkasının problemlerini yazmayın herkes kendi yazsın. cevap vermeyinde konu dağılmasın. Herkes tecrübelerini paylaşsın.
%100 haklı arkadaş. Bende Comnet kullandım DGN kullandım ama şuan PenDC'deyim. Dediğiniz gibi bir sorun olsa yüzlerce firma neden hala orayı kullanmaya devam etsin? Müşterilerini kaybedip batmaz mı?