Merhabalar,
Üye Nick PM ile iletirmisiniz kontrol edelim
Geçenlerde bi konuya denk geldim bir kişi bi hizmet için alış konusu açmış , biri direkt birini etiketlemişti. Neyse dedim herhalde memnun kalmıştır diye düşündüm. Sonra başka bi hizmet için başka biri konu açmış yine aynı arkadaş aynı kişiyi etiketlemiş. Yine neyse dedim ta ki bu gün yine farklı birinin bi hizmet arayışı için açtığı konuyu görünceye kadar. Yine aynı arkadaş aynı kişiyi etiketlemiş. Bu sefer işin içinde bi bit yeniği var kesin dedim ve profile girdim "attığı mesajlar"ı inceledim. Fark ettim ki bu arkadaş hemen hemen her gün 3-5 defa sürekli aynı kişiyi, hizmet arayan kullanıcıların konularına etiketliyor. Kiminde "yok hizmet aldım gayet memnun kaldım" , kimi etiketinde "kesinlikle tavsiye ederim" kiminde "işini çok iyi yapıyor" vs vs. bildiğiniz yan çar hesap açıp övüyor. Birinin bi hizmet alıpta her gün aynı kişiyi etiketlemesi sizce normal mi? yani olağan bişey mi? Yoksa bana mı garip geldi bu durum

Üstüne etiketlediği kişi "kurumsal üye" yani iş alamıyor belki bu yüzden böyle şeyler yapıyor diyicem ama yok kurumsal üyeliğin avantajları madde madde yazılmış zaten forumda

Neyin kafası bu? Neyse sizce doğru bi hareket mi? Daha doğrusu ne kadar etik?
Bizde okuma acizliği var galiba çünkü çoğu kişi olayı net anlayamamış. O yüzden basit ve kısa bi özet geçiyim

Birinin
her gün düzenli olarak 3-5 defa benzer hizmet konularına aynı kişiyi etiketleyip , "bundan çok memnun kaldım , bu kişiyi öneririm vs." gibi yorumlar atması sizce etik mi?