Konu
R10 yan çar hesap açmak? etik mi?
02-09-2022, 01:56:45
#12
Lasty
Daha onceden is yaptigim arkadasim beni gordugu her php konusunda etiketliyor normal bi durum hatta arada birbirimize dc uzerinden konulari atiyoruz. Ama ayni kisinin 2 tane hesabi olduguna eminsen sikayet edebilirsin