Daha onceden is yaptigim arkadasim beni gordugu her php konusunda etiketliyor normal bi durum hatta arada birbirimize dc uzerinden konulari atiyoruz. Ama ayni kisinin 2 tane hesabi olduguna eminsen sikayet edebilirsin