whiteweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konuyu tam okumadınız galiba Her gün 3 - 5 defa düzenli olarak benzer iş konularında sürekli aynı kişiyi etiketliyor musunuz ? Ve bu normal mi sizce ?
Alakasız konulara Etiketliyorsa onu bilemem ama aynı kişiyi bir kaç kez etiketlemişliğim var, aramızda anlaşma olduğundan değil sadece Kendisiyle ticaretimin olduğu ve memnun kaldığım kişileri
onunla alakalı bir konu görürsem iş konusunda etiket atıp Ben memnun kalmıştım öneririm diyorum
ama dediğinizde olaiblir bu kişiden kişiye değişir, herkes iyi niyetli değil