whiteweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı kişiyi "farklı" hizmetlerde farklı konularda her gün 3 - 5 defa etiketliyor musunuz hocam? Yoksa ben mi yanlış anladım?
kimse icin is kovalamiyorum tabi ama denk gelmissem etiket yapiyorum. ama anladigim sizin supheniz kisinin kisisel hesabindan kurumsalina etiket atiyor olmasi. Eger soylediginiz/suphelendiginiz gibiyse durum tabi ki etik degil.