adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanmıyorum hocam benimde etiketlediğim oluyor, Forumda herkes işini düzgün yapıyor diye birşey yok sonuçta deneyimlerim iyiyse öneriyorum bende
Hocam konuyu tam okumadınız galiba Her gün 3 - 5 defa düzenli olarak benzer iş konularında sürekli aynı kişiyi etiketliyor musunuz ? Ve bu normal mi sizce ?