ilayda87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki gercekten cok memnun kalmistir diye etiketlemistir. cunku ben de konusuna gore bazi kisileri surekli etiketlerim. cunku surekli calistigim ve hep de memnun kaldigim kisiler.
aynı kişiyi "farklı" hizmetlerde farklı konularda her gün 3 - 5 defa etiketliyor musunuz hocam? Yoksa ben mi yanlış anladım?