Konu
R10 yan çar hesap açmak? etik mi?
02-09-2022, 01:36:57
#3
adwerd0z1
Sanmıyorum hocam benimde etiketlediğim oluyor, Forumda herkes işini düzgün yapıyor diye birşey yok sonuçta deneyimlerim iyiyse öneriyorum bende