Konu
R10 yan çar hesap açmak? etik mi?
02-09-2022, 01:34:52
#2
ilayda87
belki gercekten cok memnun kalmistir diye etiketlemistir. cunku ben de konusuna gore bazi kisileri surekli etiketlerim. cunku surekli calistigim ve hep de memnun kaldigim kisiler.