çok şükür kimseye borcum yok.bi aylık harcamalar oluyor işte,kartla yapıyorum tüm ödemeleri.sonra günü gelincede tüm borcu sorunsuz ödüyorum.kredi puanım mükemmele yakın,bankada toplu param var.ama ne kredi ne kredi kartı alamıyorum

enparadan 500tllik kredi kartı istedim,meraktan kredi çekmek istedim 1k ama onları dahi vermediler.aradıklarında tek dedikleri şey,belgelenebilir kazancın yok oldu...