Aylardır ev bakıyorum, 3 milyon aşağısına adam akıllı ev yok bulunduğum semtte. Araplar sağolsun şak diye aldıkları için fiyatları sürekli yükseltiyorlar. Bu ülke iflah olmaz zihniyet hep aynı.