ben ev sahibiyim ama neler çektiğimizi bir ben birde Allah bilir 20 yıldır aynı evdeyiz borçla harçla ev yaptık her gün bir yere borcumuzu kapatıyorduk üst katı 150 bin gibi komik bir rakamla sıfırdan döşedik 3. kat için fiyat istedik sadece kolonların dikilmesine 150 tl dediler yani kabataslak 450 bin civarı gidecek sıfırdan yapmak için