Konu sahibi ve alıntı içerisindeki konuyu oluşturan kişi, kendinlerine YARATICI tarafından haksızlık yapıldığını ve bu haksızlığı görmemesi için sistemin kurulu olduğunu saçma düzeni anlatıyor ve eleştiriyor. (O işte daha karizmatik manitayı o aldı gibi)

Şimdi Dünyada bir ton ŞİNT var diye olmayanlar olarak bizim mızmızlanmamız değil, eksiğimizi ve farklı özelliklerimizi geliştirerek kapatmamız lazım.