Aslinda çok güzel noktalara değinmiş ama bunun yeri forum olmadığı için çoğu kişi ya anlamamış ya da anlamamazlıktan gelmiş. Anlamaya çalışarak okursanız topluma çıplak bir perspektif sunuyor.
Hayata dair çok önemli bir detay aslında. Ancak bir görüşü anlatmak için sağdan soldan desteklemek gerekiyor. Deneyim ve bilgi ile destekleyince konu dağılıyor.
İnsanların gündemi çok farklı olduğu için konu son derece karışık geliyor.
15 yaşında 20 yaşında hayalleri hedefleri olan gençleri düşünelim. Toplum gerçeklerini bilmedikleri için yıllar sonra hayal kırıklığına uğruyorlar. Onca yıl eğitim iş evlilik adına yanlış yollarda heba olabiliyor.
Peki bize bu gerçekleri kaç kişi söyleyebildi bugüne kadar? Kaç yerde gördük?