Aslinda çok güzel noktalara değinmiş ama bunun yeri forum olmadığı için çoğu kişi ya anlamamış ya da anlamamazlıktan gelmiş. Anlamaya çalışarak okursanız topluma çıplak bir perspektif sunuyor.