Sürekli internetten alışveriş yapan birisiyim. Önceden her gün Trendyol'a girip bir şeyler bakardım ama artık ne kadar girmediysem uygulama silinmiş telefonumdan. Kampanyalar , premium avantajı falan derken Hepsiburada sanki Trendyol'u bir tık geride bıraktı gibi. Trendyol eskisi kadar avantajlı fiyatlar sunmuyor sanki. Ayrıca İndirim kanalları da tamamen Hepsiburada paylaşımlara yönelmiş durumda. Peki siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında ?