Merhaba hocalarım, normalde siyasi konulara yorum yapmam siyasi bir konu da değil bu zaten, ama son zamanlar da artan sorunlardan ve vatandaş olarak insanlarımızın ülkenin gidişatı ile ilgili endişe duymalarından kaynaklı tepkileri haklı olarak artıyor, benim de bir endişem var, ama bu konu da tartışmayalım çünkü forum yönetimi böyle konulara çok sıcak bakmıyor niyetimiz yapılan bir yeniliğin doğru olup olmadığını konuşmak olduğu için herkes düşüncesini ideal bir dil ile söylerse sorun olmaz niyetimiz konuşmak olduğu için konunun kilitlenmesine üzülürüm,
Biliyorsunuz E devlete isim ve soy isim değiştirme başvurusu geldi, çoğu kişi de başvuru yaptı haliyle, ama kendi kendime düşünür iken, bu özelliği vatandaşlık alan yabancılar da kullanmayacak mı dedim düşünsenize isim ve soy isimlerini değiştiriyorlar Türk bir isim ve soy isim kullanıyorlar, önceden isimlerinden dolayı yabancı olduklarını anlıyorduk ama şimdi hiç anlamayacağız. Yarın öbür gün gönderilirler ise sorun olmayacak mı, Bu özellik sizce gelmeli miydi bir sorun barındırır mı ?