zerkac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın danışmanlara para kaptırmayın her şeyi kendim yaparak gittim, tamamen kendi başına yapılabilecek işlemlerden oluşuyor süreç.
süreç hakkında biraz kafanızı sisirsem uygun olur mu?

Excrimes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telegram veya Facebook da Türk gruplarına katılıp sorabilirsiniz hocam , forumda polonyayı gelişmemiş ülke sanıyorlar o yüzden çok araştıran kişi yoktur
Yorumunuz için teşekkürler bakacağım