Sakın danışmanlara para kaptırmayın her şeyi kendim yaparak gittim, tamamen kendi başına yapılabilecek işlemlerden oluşuyor süreç.
süreç hakkında biraz kafanızı sisirsem uygun olur mu?
Telegram veya Facebook da Türk gruplarına katılıp sorabilirsiniz hocam , forumda polonyayı gelişmemiş ülke sanıyorlar o yüzden çok araştıran kişi yoktur
Yorumunuz için teşekkürler bakacağım