Polonya'da bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum.cogu kişi danismanlim şirketlerinin *********** olduğunu paranizi çaldığını veya fiyatı çok sisirdiklerini söylüyorlar.bunun yerine kendi başımıza üniversiteye yazıp bilgi almamizi söylüyorlar.Bu konu hakkında bilgili kişiler yorum yapabilirse sevinirim
Sakın danışmanlara para kaptırmayın her şeyi kendim yaparak gittim, tamamen kendi başına yapılabilecek işlemlerden oluşuyor süreç.