Polonya'da bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum.cogu kişi danismanlim şirketlerinin *********** olduğunu paranizi çaldığını veya fiyatı çok sisirdiklerini söylüyorlar.bunun yerine kendi başımıza üniversiteye yazıp bilgi almamizi söylüyorlar.Bu konu hakkında bilgili kişiler yorum yapabilirse sevinirim