Teşekkürler;
Satranç diyince aklıma atasözü geldi.
"Hayat satranç oyununa benzer, çok kez şah edersin fakat bir kez mat edersin. "
İyi forumlar. 👋
lise 1 de (1999) müdür sınıfa geldi, aranızda satranç bilen var mı dedi. Hemen parmak kaldırdım. Orta okul arkadaşımı da dürttüm. 3 kişi liseler arasındaki satranç turnavısına katılacaktık. Ama ortada bir sorun vardı. İkimizde satranç bilmiyorduk.
1 haftada ansiklopediden öğrendim arkadaşıma da öğrettim (o zamanlar google ansiklopedi idi)
Büyükçekmece de girdik turnuvaya 1 puan aldık. O da berabere kaldım zorla.
Ama rusça, fransızca konuşan öğrencilerle yarıştım. Bu bile iyi bir şeydi. Ufkum genişledi.
satranç diyince aklıma gelir.