Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler;

Satranç diyince aklıma atasözü geldi.

"Hayat satranç oyununa benzer, çok kez şah edersin fakat bir kez mat edersin. "

İyi forumlar. 👋
lise 1 de (1999) müdür sınıfa geldi, “aranızda satranç bilen var mı” dedi. Hemen parmak kaldırdım. Orta okul arkadaşımı da dürttüm. 3 kişi liseler arasındaki satranç turnavısına katılacaktık. Ama ortada bir sorun vardı. İkimizde satranç bilmiyorduk.

1 haftada ansiklopediden öğrendim arkadaşıma da öğrettim (o zamanlar google ansiklopedi idi)

Büyükçekmece de girdik turnuvaya 1 puan aldık. O da berabere kaldım zorla.

Ama rusça, fransızca konuşan öğrencilerle yarıştım. Bu bile iyi bir şeydi. Ufkum genişledi.

satranç diyince aklıma gelir.