Hocam demek istediğim şu evet okumak iyi ama gidip 4 yıl xxx bölüm okuyup diplomalı işsiz olmaktansa gidip 4 yıl bir şeyler yapmak daha mantıklı geliyor bana.
Orta okuldan liseye geçerken üniversite hakkında programlar izliyordum (hatırlarsınız gençbakış)
üniversite iş bulmak için değil öğrenmek içindir
okumazsanız belki para kazanırsınız ama kafanız çalışmaz.
okursanız, kafanızı çalıştırırsanız milletin 30 yılda kazandığını 1 yılda kazanabilirsiniz.
üstelik ilkine göre şansınız daha yüksek.
Not: 2 üniversite mezunuyum.