Neyi anlamadınız hocam, ülke iyi durumda diyenler yalan söylüyor.

Büyüdük ama içimizdeki büyüdü.

geçen seneden 2,5 kat fazla kazanıyorum ama geçen seneye göre 3 kat kötü yaşıyorum. Çünkü içimdeki büyümüş yerimde duramıyorum. (Argo tabir için özür dilerim)