Şuan yazılım istiyorum ama secenek olarak sadece YBS var.
YBS eşit ağırlık için en revaçta olan olan bölümlerden birisi ancak çok açılmaya başladı. Her şehirde açılıyor nerdeyse. Bu da bölüme zarar veriyor. O yüzden iyi şehir seçimi çok önemli.
Kendi şahsi görüşüm: Kötü ünide YBS < İyi ünide İşletme.
Elbette işletme ile YBS aynı değil ancak kötü üniversitede de YBS işletme dersleri ağırlıklı veriliyor. Mezunu mezun olduktan sonra bir bakıyor ki aslında o işleme okumuş.