Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.

amale olacaksanız bile okumuş amale olun

Nokta
Hocam demek istediğim şu evet okumak iyi ama gidip 4 yıl xxx bölüm okuyup diplomalı işsiz olmaktansa gidip 4 yıl bir şeyler yapmak daha mantıklı geliyor bana.