Hocam şuan ki Türkiye şartlarında her türlü üniversiteye gitmek daha mantıklı zaman kaybı olarak düşünme yazlım üstüne sadece üniversiteden beklemeyip sende öğrenmeye çalışırsan ve bir şeyler yapmaya çabalarsan senin için çok daha yararlı olacaktır diğer türlü aile baskısı ile karşı karşıya kalabilirsin işin o boyutunu da düşünmek gerekiyor.
Not: Dediklerim yazılım için geçerli yoksa başka 2 yıllık vs bölümler okuyacaksanız. Çalışmak daha mantıklı