Hocam 2 universite mezunuyum suan otomotiv sektorunde teslaya, aston martine, bentleye jaguara iç dizayn yapıyoruz aylık 10.000₺ maaşım var. 2002 yılında kurulmus bir fabrika. Keske diyorum keşke 6 yıl heba edecegıma girmiş olsaydım buraya belkı de beyaz yaka olmus maaşımda suan en az 15.000₺ idi..
uzun lafın kısası bir çok bolum için okusan bile mülakata gittiğinde TECRUBE arıyorlar. Okuyan bir insan genc bir birey nasıl çalışmadan tecrübe elde edebilir ve o makama statuye gelenler annesinin karnında mı o tecrubeye sahıpler de mülakata gelen genclere bu soruları sorup elıyorlar. Sistem cok acımasız. Kurtarablırsen kendını kaç kurtar..