Ülke durumu belli, üniversitelerin durumu belli 4-5 üni. dışında okunacak üni yok ( yurtdışına göre) yani boş bölümlere gidip zaman kaybetmek mi yoksa herhangi bir meslek öğrenmek mi? Yurtdışı gitme ihtimalim var.