Yok muydu zaten hocam. Arkadaşımın biri dükkan açtı merkezde güzel yeri vardı. Zararla kapattı gitti 3 ay falan dayanabildi.
Dükkana gelen bir müşterinin dediğini söyleyeyim. maaşı markete zor yetiriyorum, diğer şeylerin hepsi lüks oldu dedi. Allah bugünleri aratmasın ne diyeyim. Herşey güzel olur inşaallah.