Arkadaşlar merhaba, daha dün ekonomik olarak büyüdüğümüzü falan söylediler ama toptan ve perakendeci esnaflar ( bunların içinde milyonlarca lira ile oynayan toptan esnafıda var ) bir durgunluk olduğunu ve iş yapamadıklarını söylüyorlar. 2 Aydır bu şekilde gidiyormuş hatta. Bu okulların açılmasına ve kırtasiye alışverişine falan bağlı sanırım. Şuanda İstoç'dayım ve istoç esnafının çoğu dışarıda oturuyor ve iş olmadığını söylüyorlar. Sizcede öyle mi ? Dijitalde işler nasıl ? E-ticaret nasıl gidiyor eğer bu söylentiler doğruysa ? Ben gerçekten anlayamıyorum...