Hukuk büromuzu google haritalara ekledik sonra anlamadığımız bir sebepten kaldırıldı. Destek mesajı da attık cevap verdiler sağolsunlar evrak istediler gönderdik yine de olmadı. Gerçekten anlamıyorum artık. Adamın ofisi yok, avukatlık belgesi yok google'da fing atıyor biz yapmak isteyince yok deniliyor. Tabelada da böyle oldu. Tabelanın belirli bir oranı var baro tarafından belli edilen biz yapıyoruz etraftakiler bizimkilerin ve yasal olanın 5 katı büyüklükte yapıyor sorun olmuyor. İlla illegal yollara mı girmemiz gerekiyor bu ülkede?