MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba değerli r10 ailesi 8 bin tl bütçem var nasıl ikiye katlayabilirim kumar flan demeyin lütfen.
Önerilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum
Merhaba,

Apple developer hesabı açarak katlayabilirsiniz. Şuan en risksiz yöntem budur