Firewall kullanırsanız bilgisayarları kontrol etmek durumda kalmazsınız ip bazlı yetkilendirme yaparsınız her sistem içerisinde bir Admin kullanıcısı vardır zaten kişinin kullanıcı yetkilerini alırsınız ip falan değiştiremez bu sayede rahatlıkla işinizi görecektir. Onun dışında uzak bağlantı programı olarak UltraVNC kullanılabilir bir bağlantı şifresini siz ve Adminler bilir bağlantı yaptığınız ekran bağlandığınızı görmez.