sinyal sorunu istemiyorsanız kesinlikle keenetic derim. fibere geçmeden önce vdsl modem olarak kullanıyordum hiç şikayetim olmadı taş gibi modemdir.

https://www.hepsiburada.com/keenetic...m-HB00000MI5NK