Nurullaah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet arkadaşlar bakalım aranızda kitap okumayı sevenler var mı yoksa çevremdeki gibi sizde mi okumuyorsunuz
avucunuzdaki kelebek. yıllardır aralıklı olarak okurum, ahmet şerif izgören'in her düşüncesine katılmasamda bana umut aşılar. umutsuz olduğumda ne yapacağımı bilemeyen birisi haline geliyorum. açıkçası kitaplar artık bana istediğim motivasyonu sağlamıyor. internet kullanarak kısa sürede daha fazla bilgi edinebiliyorum. kitap okumayı seven birisiyim ama sanırım biraz dağıldık gibi. dergi kültürüm var biraz, 3 ayda bir chip dergisi alırım.