Doğrudan uygulama yukarda arkadaşların dediği gibi yüksek ücretlere çıkabilir. Onun yerine website yaptırıp (yönetimi de kolay olur mobil uygulamaya göre) webview ile uygulamaya gömebilirsiniz Web görünümünü. Yada başta böyle birşey yapıp ilerleyen süreçte tatmin etmezse uygulamayı düşünebilirsiniz.