ben de çok aradım ama bulamadım,demekki arayınca bulunmuyor kendim kızlarla tanışıp sevgili oldum,olmadı.arkadaşlar sevgili olmak için de,evlilik için de aracılık yaptı ama yine olmadı.akrabalar,komşular aynı şekilde aracılık yaptılar ama bu da olmadı.başka seçenekte kalmadı heralde