insideman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldınız mı hocam? Bende bu koltuğu almayı düşünüyorum. Memnun musunuz?
Evet hocam aldım indirim ile 2400 tlye denk geldi açıkcası koltukta yayılmayı seviyorsanız oturma kısmındaki köşeler çok engelliyor onun dışında gayet kaliteli ve güzel
Ben 1.80 boy 87 kiloyum rahat edemedim eğer kilo olarak bana yakınsanız sancak vs. modellerine bakmanızı öneririm.