CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IOS yok mu? Promosyona gerek yok direkt satın alabilirim.
güzel düşünceniz için teşekkür ederim hocam ama ne yazık ki IOS yok macbook olması gerekiyor IOS'da yayınlamamız için