Müşteri hizmetleri yok. Telefonla arayınca muhattap bulamıyorsun karşında. Uygulama içinden destek talebi açıyorsun. Bazen 2 bazen 6 saat için de görüp dönüş sağlıyolar.
Ve son 1 aydır sık sık kopmalar oluyor. Nedenini sorduğunda çalışma var deniyor(1 senedir bitmedi).
Diğerleri gibi önce kullanıp sonra para ödemiyorsun. Önce para ödüyorsun sonra kullanıyorsun.
Eskiden önerirdim fakat şuan önermiyorum. Uğraşmak istemediğim için mecburen kullanıyorum.
Türk telekomdan geçmiştim Türknete. Türk telekomda sorun yaşadığım an arıyordum çözüm buluyolardı. Bana Türk telekomu mumla aratıyor şuan Türknet.
Diyeceklerim bu kadar.