bedelli tavsiye ederim, birde devre kaybı olarak gidebilirsen 10 numara olur. Bizim bölükte 4* bedelli 4* normal asker vardı, genel olarak beraber takıldık fakat bedelli parası olupta 6 ay gelen 2 arkadaş çok pişmandı.
6 ay boyunca sabah 6 da kalkarım diyorsanız sorun yok benim için tek sorun oydu. Birde bedelli olunca seni ezmeye çalışan çavuşlar oluyor illaki, fakat bölük komutanı ile aranızı iyi tutunca hiç bir sorun olmuyor.