Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aldıysanız hayırlı olsun güle güle kullanın
14 inc Demiştim 15.6 monster abra a5v16 var bende monster istemiyorum ekranı berbat öneri 14 inc varsa rica edebilirim