Askerlik tamamen şans işi. Klimalı odada toplam 4 kişiydik. Kışlanın kazanı bizdeydi, her akşam istediğimiz gibi duş alabiliyorduk. Bu şartlarda acemiliği saymazsak 5 ay askerlik yaptım. Yeri geldi 12 saat nöbet tuttum, yeri geldi mangal yakıp arkadaşlarla uzun sohbetler ettik.
30 yaşında askere gittim. Bölük komutanımdan 2 yaş büyüktüm. Bölükteki uzman çavuşların da çoğundan büyüktüm. Üstlerim olmalarına rağmen bana saygılı ve iyi şekilde davrandılar. Tabii bunda benim onlara davranışımın da etkisi vardı. Kısaca acemilikte ilk günler sıkıntı çekersin ama sonrası usta askerlikte verilen görevi yapınca zaman çok hızlı geçiyor. Askerlik çoğu insanın anlattığı gibi o kadar büyütülecek bir olay değil.