nlc_dijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel hatları ile güzel ancak gözüme çarpan kısım yukarıda menü de apple logosunun hover yapında logo kayboluyor
Teşekkürler hocam onunla ilgilenicem