wyrus27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı uğurlu olsun. Daha önce wat vesilesiyle almıştım Amerika vizesi. Yakın bir zamanda ben de başvurmayı düşünüyorum. belki etkisi olur
Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Umarım alırsınız vizeyi yani çok değişik bir durum yıllar önce vize alanlar alamıyor, hiç almayanlar alıyor vs baya değişik olaylar var ABD vizesinde, kriterleri çok farklı sanırım.