Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir video vardı. Geçen sene boş kalan kontenjanlar diye. Buna uygun şekilde bir plan yapıp onlardan birine yerleşmeye bakabilirsiniz. Sizin için problem çıkmaması için. Sonraki sene istediğiniz bölümü seçersiniz.

Hatta tam emin değilim ama ön lisans okuyup sonra lisans okuyabilirsiniz galiba. İkisi de ayrı ayrı tecil şansı veriyor olması lazım. Ek tercihlerde yerleşirsiniz umarım
Çok teşekkür ederim hocam güzel bilgileriniz için dediklerinizi araştıracağım sağolun..