TeknoBlogg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni işe girdiysen kesinlikle işten çıkış alıp askere gitme, ben istifa usulü çıkış verdim yanlışlık yaptım sen o hataya düşme, askerlik için diye özellikle belirt veya 6 aylık ücretsiz izin verirlerse o şekilde ayrıl. Şunu da unutma ben bilemediğim için şu an işe giriş yapamadım süreyi kaçırdım ve sonradan öğrendim. Askerlik dolayısıyla diye işten ayrıldığında askerden dönünce sanırım ilk 2 hafta içinde mi 1 ay içinde mi ne yanlış söylemeyeyim, işkur doğrudan işçiyi işe alması gerektiğini belirtiyor, sende şirketine bu şekilde belirt insan kaynaklarına. Aksi takdirde cezası mevcut . Ben işime giremedim belki ama süremi geçirdiğim için ısrarcı da olma hakkımı geçirdim. Sen o hataya düşmemelisin. Aklında bulunsun.

Hocam işim çok rahat bir iş evimden ayrılmadan hiçbirşey yapmadan 6 yıllık emeğimden kazanıyorum, izin alamam ne yazık ki ya işten ayrılmak zorundayım ya da çözmek zorundayım bu işi gerçekten iğrenç bir durum. Zaten ülke ekonomisi belli zar zor bir düzen yaptık. Tamam askerlik vatan borcu ama oraya gidip patates soyacağız. İnsanların verdiği emeği yok etmek saçma, insanlara bazı şartlarda olanak sağlanmalı. Askere gitmeyelim demiyorum ama askere gideceğiz diye işimizden de olmayalım. Tecil edemiyoruz birşey yapamıyoruz. Sıkıntı durum...