Yeni işe girdiysen kesinlikle işten çıkış alıp askere gitme, ben istifa usulü çıkış verdim yanlışlık yaptım sen o hataya düşme, askerlik için diye özellikle belirt veya 6 aylık ücretsiz izin verirlerse o şekilde ayrıl. Şunu da unutma ben bilemediğim için şu an işe giriş yapamadım süreyi kaçırdım ve sonradan öğrendim. Askerlik dolayısıyla diye işten ayrıldığında askerden dönünce sanırım ilk 2 hafta içinde mi 1 ay içinde mi ne yanlış söylemeyeyim, işkur doğrudan işçiyi işe alması gerektiğini belirtiyor, sende şirketine bu şekilde belirt insan kaynaklarına. Aksi takdirde cezası mevcut . Ben işime giremedim belki ama süremi geçirdiğim için ısrarcı da olma hakkımı geçirdim. Sen o hataya düşmemelisin. Aklında bulunsun.