Herkese merhaba.
Arkadaşlar bir dostum ile kavga ettik . Ben zamanında illegal iş yapıyordum .
Bu dost dediğim kişi beni şikayet etmek ile tehdit ediyor . Kendisi yaptığım iş ile ilgili hiç bir zaman maddi manevi bir zararım olmamıştır. Kendisi sadece beni şikayet ederek tehdit ve bana zorluk çıkarmak istiyor.
Bu konuda ne yapmam doğru olur . ?
Kendisi böyle bir şikayet ile beni içeri aldırabilir mi ? Yada evime polis baskın yapar mı ?
Yorumlarınız için teşekkürler.