Herkese merhaba.

Arkadaşlar bir dostum ile kavga ettik . Ben zamanında illegal iş yapıyordum .

Bu dost dediğim kişi beni şikayet etmek ile tehdit ediyor . Kendisi yaptığım iş ile ilgili hiç bir zaman maddi manevi bir zararım olmamıştır. Kendisi sadece beni şikayet ederek tehdit ve bana zorluk çıkarmak istiyor.

Bu konuda ne yapmam doğru olur . ?

Kendisi böyle bir şikayet ile beni içeri aldırabilir mi ? Yada evime polis baskın yapar mı ?

Yorumlarınız için teşekkürler.